Sunday 4 December 2011

penat tapi penuh dengan kasih sayangg :)

inilah kami, yg lain nda ikut begmbr :)
sayangg my adik2.

 hari nee ialah hari yang memenatkan bagi saya tau, nak mau knp ? kan parents saya pergi kl, so saya yang ditugaskan untuk menjaga 5 org budak kecil yang susah diurus. tapi hari nee drng membuktikan yang walaupun drng susah diurus tapi drng sentiasa cuba menolong saya. tadi masa saya mau cuci kain, drng yang tolong turunkan kain kotor dari atas. masa saya mau mengemas rumah, drng pun tolong2 juga kemas mainan drng sendiri. than, drng pun ada tolong saya angkat kain time hujan tuu. lepas tuu masa saya masak mesti drng tanya "jie, apa yg boleh kami tolong." haha, tetiba pula rajin drng nee hari.

first time pula hati saya tenang buat semua kerja nee, tanpa disuruh saya sendiri mau buat yang terbaik untuk mereka. ( macam? boleh jadi mama sudah kan. haha) walaupun saya penat tapi saya rasa saya buat semua kerja  tuu dengan penuh kasih sayangg. tomorrow buat kerja yang sama juga. bangun awal, cuci kain, jemur kain, masak, cuci piring, kemas rumah dan semua2 laa.

k lah, mau tidur dulu. PENATTT. haha.

No comments:

Post a Comment