Friday 2 December 2011

❤ 03.12.2011 ❤

❤WE LOVE TO BE TOGETHER ❤ 

 Dear readers, today 03.12.2011 was our 4th monthsary.

Selama 4 bulan nee, saya bahagia sangat sama dia. honestly laa kan, saya belum pernah lagi rasa bosan sama dia.Dia lah yang selalu buat saya tersenyum dan tertawa. Setiap pagi saya akn tersenyum kerana wish MORINGG SAYANGG dia tuu, dan pada malam akan tidur lena setelah mendengar GUD NIGHT SAYANGG ily dari dia. Setiap monthsary kami mesti jalan, dating2 laa keno. tapi this 4th monthsary tak dpt sebab saya tak kena suru jalan.Daddy sama mummy pegi kl jadi saya kena suru tgk kan budak2. sorry sayangg tak dpt jalan dengan kau. btw, kami ada juga jalan baru2 nee, ganti tak dpt jalan hari nee laa kata kan. This month was our last monthsary on this year, monthsary seterusnya pada second day schl next year.

Saya tak pernah percaya yg hubungan kami boleh sejauh ini kerana hubungan yang paling lama dalam hidup saya cuma selama 2 bulan sahaja. tetapi saya mengharapkan hubungan kami akan lebih jauh dari ini kerana saya sudah menganggap hubungan ini sesuatu yang serius. saya berharap yg dia pun beranggapan sama. sayang, utk pengetahuan kau kan, saya sayangg sangat sama kau, bukan sekadar sayang tapi saya cinta sama kau. saya harap kau pun sama k. sorry kalau pernah kasih sakit hati kau, lagi2 kasih sedih kau sampai kau menangis mcm hari tuu. SAYA MINTA MAAF :( 

ps: saya sanyangg boyfriend saya sangat. cinta juga sma dia tuu. siapa berani kacau dia dari saya kan, saya tidak2 segan2 bawa jumpa okay.


SAYA SAYANGG NATHELLO FLANGON IDDY :)

No comments:

Post a Comment