Wednesday 30 November 2011

Menunggu :)


haii,night :) saja jaa mau update nee, boringg sambil menunggu si sayangg. kamu semua, boringg kan time cuti nee, nda dpt jumpa kwn hari2 mcm di schl. tapi disamping tuu, pejam celik pejam celik it's end of november sudah kan. DECEMBER is coming, ckp pasal december nee, banyak yg ditunggu dlm bulan dec nee. mcm movie OMBAK RINDU, result PMR dan semestinya CHRISTMAS. wahhh, si sayangg paling tia sabar laa christmas tuu, dia mau pegi ikut caroline than dpt gula2 yg kiut mau share2 sama saya kuno. ahah. punya sweet. mesti dia sibuk kan nti masa tuu. nda kesah punn. ahah.

tomorrow kami mau datingg di oneb. haha, kami mau tgk wayangg OMBAK RINDUU. tidak sabarr. haha. sama besok kami mau betukar gmbr masa kami kecil2. mesti lawak + kiut tuu kan ? haha. sebenarnya saya menunggu si sayangg habis main dota baa nee, baru2 nee, saya call dia ckp sorry ada 3 game lagi nee. nda pyh laa tunggu kalau nda dpt. olololo, yaa baa, take you'r time baa sayngg. main laa kau puas2, besok saya balas dendam. haha.

asal jaa end of the month, maknanya hubungan kami bertambah lagi sebulan. total equal tuu 4 bulan this 03.12.2011. sejujur-jujurnya lah kan, saya tidak pernah lagi boring sama dia, rasa mcm cinta kami baru berputik. haha, dia pun ckp benda yang sama. tulah sebab saya sayangg dia sangatt. btw, hari nee saya ada termarah dia sikit. tapi bukan salah dia pun semua tuu. sebenarnya saya jealous sebab ada tuu perempuan text dia ( ada lah tuu prmpuan minta tak boleh ckp kat sini). lagipun tuu prmpuan suka dia. tulah yg buat saya jealous. saya ada ter mengaku sama si sayangg tadi yg saya jealous. terus ketawa betul dia, dia ckp dia suka kalau saya jealous keno. bonggoll. haha. yaa baa sayangg, tidak juga saya layan tuu prmpuan. si sayangg ckp sama sayaaa.

k lah, tuu seja, nda tau sudah pa mau ckp nee, nanti pandai merepek pula. kbaii. thanks for you'r time :)

SAYA SAYANGG BOYFRIENDD SAYAAA. HAHA :)

No comments:

Post a Comment