Wednesday 23 November 2011

❤TODAY ❤

salam, haii. hari nee saya terlambat bangun lerr. jam 10 lebih baru terbangun and yang paling lawak ialah saya lupa hari ambil duit pula di sekolah. duit apa ? duit yang kerajaan bagi tuu lerr, yang RM100 tuu.
okay, time di sekolah palinggg laa lawak. perjanjiannya, mummy yang turun pergi ambil tuu duit saya pula di kereta seja tunggu. tapi bila sampai sekolah mummy suruh ambil sendiri laa pula, bertarik-tarik kami masa mau turun kereta tuu. akhirnya mummy menang dan saya terpaksa pergi ambil tuu duit. haha, mesti kamu tertanya-tanya kan kenapa saya tidak mau ambil tuu duit, padahal itu kan rezeki. haha. okay, macam nee cerita dia, saya tidak mau turun sebab TIDAK PAKAI TUDUNGG. haha, malu lerr mau turun nanti kena tegur pula oleh cikgu2. tapi masa sudah turun tuu bukannya cikgu2 yang tegur, perempuan2 di sekolah tuu pula yang tegur. biasa laa kan, mulut perempuan. kena cakap artis laa, apa laa. sorry kalau merosakkan pandangan kamu, tapi saya ada sebab baa kenapa tidak pakai tudung. kan mulanya mummy yang mau turun pergi ambil dan saya sebenarnya mau terus jalan lepas dari sekolah tuu. jalan pergi mana ? lepas nee saya cerita k. bestttt. haha. akhirnya, setelah saya tempuhi sagala rintangan dapat juga duit tuu. haha, allhamdullilaa.





Lepas dari sekolah, saya jalan lerr. cuba teka dengan siapa ? haha, boii sya lerr. tapi ada jalan juga dengan my adik illaa. yaa, dia mau pindah tawau sudah. tulah kami hangout masama. best sangat jalan sama dorang, begila di kbox laa. drng kena halau dari tgk wayang 18 ke atas laa. than last2 drng tgok happy feet. haha.
masa tuu saya tidak ikut drng sebab saya pegi sana dating2 sama boii saya. haha. bestttttttttttttttt sangatttt jalan sama dia. dia bawa lari2 laa sana oneb, semua org tgk kami mcm kami nee org gila. tapi sya nda malu pun suka lagi ada laa. haha. kami pergi kboxx lagi, dia kasih nyanyi lagu AKU SAYANGG PADA MUU depan drng semua. haha, kira sweet laa juga dia tadi. than, kami pergi makan. itu lah first time nampak dia mkan mcm naga. haha. lapar + penat baa dia bilangg. nduuu, kesian sayangg saya bhuu. yang pentingg hari saya bahagiaa sangatt. terubat juga rindu saya sama dia. kan lebih 2 minggu sudah tidak jumpa.
Thanks of the day sayangg, bahagia sangat sama kau. I LOVE YOU !



k lahh, nee seja utuk hari nee. btw, sorry tiada gmbr of this post. drng belum upload lagi, nanti bila sudah upload saya kasih tinguk kamu k ? baiii. sayanggg kamu and thanks for the time :)

No comments:

Post a Comment