Saturday 26 November 2011

MERAJUK ❤

salam,haii :)

post kali nee ringkas jaa, sebab ngantuk sudah. haha. 
MERAJUK. macam title di ats tuu. okay, saya mau tanya, siapa lagi kuat merajuk ? lelaki kaa perempuan ? perempuan ? oppss, jangan terburu2 jawap, cuba fikirkan betul2 siapa lagi kuat merajuk. 

Siapa setuju kalau saya cakap LELAKI lebih kuat merajuk berbanding perempuan ?
kepada kaum lelaki yg sedang baca nee jangan marah k, nee fakta yg saya dpt. yang lebih membuktikan saya lagi ialah, boyfriend saya sendiri pun kuat merajuk. haha.

Mengapakah Si Dia Merajuk 
:Pada kebiasaannya, lelaki merajuk disebabkan berlakunya perselisihan faham di antara dia dengan pasangannya.

Pada kebiasaannya, lelaki merajuk disebabkan berlakunya perselisihan faham di antara dia dengan pasangannya.Perselisihan faham ini menyebabkan si lelaki tuu tidak berpuas hati dan dia mengambil keputusan  utk merajuk dan mendiamkan diri dengan tidak membalas text, mengangkat call dan diam semasa on call ( ini laa yg slalu terjadi sama saya. ahah).

pada masa ini berlaku, si perempuan akan rasa bingung dan pelik kenapa si lelaki perlu merajuk? Masalah yg berlaku tuu sebenarnya bukannya masalah yg besar pun. tapi si lelaki tuu yg besar2 kan smpai mau merajuk. haha. mau minta puji laa tuu, mau minta kena sayangg2. haha, sweet baa juga drg begitu, tapi kdg2 buat kita hot kan. haha.

p/s:sorry sayang klu kau baca nee post. jangan marah k. nanti nda kiut tuu. haha (takut si sayangg merajuk)

k lah, tuu jaa utk nee kali. ngantuk sudah. jam 12 lebih sudah nee. baii. night and thanks for the time :)

No comments:

Post a Comment