Thursday 24 November 2011

PHOBIA ❤

Haii, happy cuticuti. cuti nee boring kan, ada yang dduk rumah jaa kasih besar badan, ada juga kan kerja tuu. kepada yang kerja tuu take care ahh kamu. cuit nee lama kan, mau dekat 2 bulan laa juga. mcm tuu lama tak kan nda rindu sama kawan2 kan ? yaa. tujuan sebenar tulis post nee sebab rindu sangat sama drng tuu. kemarin ada juga kami jumpa di sekolah, tapi tuu sekejap jaa. ndk sampai pun 30 min. 


PHOBIA. nampak tak title atas tuu. Phobia tuu apa ? haha, sebenarnya Phobia tuu nama group kami. full name phobia nee sebenarnya... jangan marah atau jangan salah sangka k lepas saya bagitau. PHOBIA TANTALAU @ LADYKILLER. haha, lawak kan name group kami. phobia nee sebenarnya ahli dia lelaki jaa semua, tapi kan saya selalu stay2 dengan drgn. lagipun saya memang rapat pun dengan drng semua tuu. so, saya pun dimasukkan laa dalam group nee. first, saya jaa 1 orang girl dalam group nee, yang lain semua lelaki. than, bila esam sudah couple dengan tasha. masuk laa juga tasha dalam Phobia nee. ada laa sudah kawan perempuan saya. oyah, saya belum introduce lagi group of the members kan. okay. group kami nee tiada ketua drng ckp, kalau mau ketua. semua ketua dan semua pun kuli ( hamba) haha. 

nee senarai nama Phobia dgn fb drng skali laa saya bagi. mana laa tau korang mau kenal2 kan. haha

4. THELLO, boii saya. haha, fb dia nda perlu laa. jangan laa kenal2 dgn dia. jahat dia tuu. haha.
8. APYK http://www.facebook.com/mdhafizia1 (drng 2 nee seja yang lain umur, kami semua frm3. dia frm4) 
10. WAJEEHA. ehh, saya pula tuu kan, fb ? ada sudah kan di blog tuu .


Okay, now mau cerita pasal pahit manis group kami pula.

dulu masa saya belum lagi dimasukkan dalam PT(phobia tantalau) nee, ada 1 kejadian yang tejadi sama drng. ada berlaku perselisihan faham or mcm pergaduhan laa dlm nee group. ckp punya ckp, gaduh punya gaduh, than 1 org tuu ter out dari PT nee. siapa ? tak perlu laa di katakn lagi. lagi pun skg drng macam sudah okay tuu. walaupun saya masa tuu belum dalm group lagi, tapi kan saya memang rapat dengan dorang. drng selalu juga cerita sama saya kalau ada pa2.
perselisihan faham diantara kawan2 tuu memang biasa laa kan. ada yang terlebih ckp. ada yang tidak puas hati sikit, ada yang ini, ada yang itu. biasa laa tuu kawan. manusia memang mcm tuu.
cerita pahit kami tak banyak, sikit2 jaa. tapi kalau cerita gembira tuu pula terlebih banyak. 


kami sesama group memang rapat. kira banyak juga laa activiti kami buat. tapi ada time actvti yang tertentu ada juga yang tak dpt ikut disebabkan hal yg tertentu. mcm hari tuu laa masa kami pergi ke PULAU MANUKAN. tidak semua dpt ikut, kami 5 jaa. lepas tuu, kami selalu laa juga ber BBQ nee. tapi kali nee saya pula yang selalu tak dpt stay sama drng sampai habis. BBQ tuu kan drng sllu buat malam smpai ke subuh. so faham2 laa kan, saya nee permpuan. drng semua lelaki. daddy larang berat saya stay sampai lewat malam. huhhh. tak paa laa, asal dpt pegi drng bilang. tapi mesti best tuu kan drng tidur ramai2, lewat malam tuu cerita2 pasal hantu lagii. wahhhh, best nya drngg dpt tidur sama2. BBQ tuu slalunya di buat di tpt wafdy mcm hari tuu, tpt esam pun ada skali. kalau tak silap sabtu nee pun drng ada buat. harap2 laa saya kena izin pegi sana.


okay. now saya mau cerita pasal kesan saya berkawan dengan drng.
berkawan dan rapat dengan drng memang best, saya tak pernah pun menyesal sebab terkawan dengan dorang. tapi tau laa kan kalau bila dalam group tuu saya jaa 1 org perempuan, saya lagi laa selalu stay sama drng. ( tasha lain schl sama kami) yaa, saya mengaku laa, kawan perempuan saya tak banyak, dari kecil kawan2 saya kebanyakkannya semua lelaki. cos dulu kecil slalu ikut abg pegi main kan, semua kawan dia lelaki, so saya jaa girl sana. mybe kawan perempuan yang betul2 kawan saya ada beberapa jaa. kesian kan? haha. lagi 1 saya nee xberapa kawan dng permpuan, sebab tau laa kebanyakkan perempuan tu mcm mana, ada slow sikit sama kuat gossip (sorry kalau ada terasa, marah x comel tau) haha, mcm laa saya nee bukan perempuan kan. yaa. sorry. tapi yang saya tak suka bila perempuan2 tuu ckp pasal saya. ckp saya itu laa, ini laa, adoiii. jangan kesah laa pasal saya nee. ada lagi 1 golongan tuu, bila saya stay2 dgn drng PT kan. kena tgk mcm saya nee baru habis bunuh 10 orng pula tau. sorry laa kalau merosakkan pandangan kamu, tapi ini laa hidup saya. apa2 pun mesti sama drng. yaa saya memang kuat, boleh terima apa yg drng ckp tuu. tapi ada masanya sayu pula hati saya nee kena ckp mcm tuu. kekadang yang paling sayu tuu bila dpt tau KAWAN SENDIRI cakap pasal saya. yaa, masih ingat drng wafdy ckp. don't trust anyone :) 

FYI: walaupun nama drng ganas PHOBIA TANTALAU + LADYKILLER lagi, tapi drng baik baa. gay lagi semua drng nee. haha. btw, sayangg kamu semua ! ( sorry kalau ada yg ak tersalah ckp k )



nee ada gmbr kami bersama. PT forever. haha, PUNYA GAYY.



ini masa kami di manukan hari tuuu :)

masa atas boat :)

cantik kan pemandangan di blkng. me & wafdy.

me & esam. rock kunun.

ini lah kami, PT on Island :)

beminta puji. scandle laa sangat .

tutup telinga, bom mau meletup. haha.

muka2 Ladykiller sangat tak ? haha.

ada mcm artis kaa ? haha.

the last one, semua muka gay kecuali saya. haha.



ini pula time kami ber BBQ :)


madir bau taik. haha.

ini laa yang kami BBQ tuu hari. ada sosej, sayap, sotong.
sama ada bapa wafdy msk mee, sedap gila. haha.

ini lagi 1 org gila. dia mau panggang kepala dia skali baa tuu. haha

saya sama dia. punya buruk muka tuu. haha.

haha, lawak. tapi time nee saya balik sudah :(

kesian baa. time becall sama saya nee.

time drng tidur sudah. tidur tull madir.
nda sedar baa kena conteng muka tuu pkai liquid.

kaki tuu baa, habis. haha.

ini boii saya. haha. faham kaa apa yang kena tulis tuu.
okay, mksud tulisan tuu ialah.
Bunga for jiejiey :) haha.


ini ada laa gambar kami sikit2. sorry laa, kami belum dapat lagi begmbr semua sekali. nanti laa kami try.


saya spoil, tidak perasan kena gmbr. haha.
tuu saya laa tuu, yang bertudung tuu :)

itu seja laa utuk nee kali. banyak juga sudah saya cerita. thanks kerana sudi buang masa baca post saya nee :)
baii, hope kamu happy2 seja k ?


















No comments:

Post a Comment